queenofpop.blogg.se

Den här bloggen handlar bara Om lady Gaga hennes liv, hennes musik och mm.

Lady Gaga har klippt håret och färgat det blondt igen?

Publicerad 2013-04-23 22:17:45 i Allmänt

Ok det står bara på vissa sidor att hon har färgat håret blondt igen nu när hon vilar efter sin operation. Jag har kollat noga på bilden och jag tror att det kan vara en peruk, Man ser fortfarande brunt hår över hennes öra, och hennes bena ser inte så äkta ut...... Jag är absolut inte säker på att det är en peruk men jag tror faktist det. men jag lär ju märka det senare. Om det inte är en peruk och hon faktist har klippt det och färgat det tycker jag det är lite synd visst hon är fin i det men jag själv tycker hon är vackrare i långt brunt hår!
   
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela